Název: Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool
Překlad názvu: Positioning jako strategický nástroj plánování firmy
Autoři: Lhotáková, Markéta ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) ; Zadražilová, Dana (oponent) ; Sailer, Helmut (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2001
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: cílový spotřebitel; marketingová strategie; positioning; užitek spotřebitele; řízení značky; brand management; consumer benefit; marketing planning; positioning; target consumer

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28049

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77135


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet