Název:
Franchising jako metoda vstupu na trh
Autoři:
Švábová, Karolína ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. V první - teoretické - popisuje historii, pojmy, definici, zásady a typy franchisingu. Druhá - praktická - se pak soustředí na příklad konkrétní firmy, která expanduje na nové trhy pomocí franchisingu. Je jí firma Yves Rocher. Cílem práce je analyzovat vhodnost franchisingového konceptu na příkladu firmy Yves Rocher.
Klíčová slova:
franchisant; franchising; franchisor; podnikání; Yves Rocher
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7587