Název: Analýza marketingového mixu lékárny
Překlad názvu: Analysis of the Marketing Mix of a Chosen Pharmacy
Autoři: Trnka, Štěpán ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: lékárna; maloobchod; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; Marketing; marketing communication; marketing mix; pharmacy; retail store

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29318

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81536


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet