Název: Marketingová strategie hotelu
Překlad názvu: Hotel Marketing Strategy
Autoři: Hykšová, Vendula ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hotelové odvětví; lázeňství; PEST analýza; Strategická situační analýza; SWOT analýza; hotel industry; PEST analysis; spa; Strategic situation analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30073

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85931


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet