Název: Charakteristika kulturního prostředí Španělska a jeho vliv na marketing
Autoři: Jendryščíková, Lenka ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce popisuje kulturní prostředí Španělska a jak toto prostředí ovlivňuje marketingové prvky, především reklamu a distribuci.
Klíčová slova: kultura; marketing; Španělsko

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1357

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8830


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet