Název:
Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing communication within Abbott Laboratories Ltd. division of Abbott Diabetes Care
Autoři:
Iblová, Mirka ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Holbová Melíšková, Iveta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce pojednává o analýze marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care společnosti Abbott Laboratories s.r.o. podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřena na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu společnosti. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení s cílem optimalizace komunikačního mixu.This dissertation discusses the analysis of marketing communication within Abbott Laboratories Ltd. division of Abbott Diabetes Care, which carry business within the market of pharmaceutical industry. Prior to the analysis, the focus is on the theoretical part of the traditional components of the communication mix. In the practical part, the theoretical knowledge is then applied to the chosen example of the company. On the basis of performed analysis, recommendations are proposed in order to optimize the communication mix.
Klíčová slova:
Direct Marketing; Komunikační mix; Marketingová komunikace; Osobní prodej; Podpora prodeje; Public Relations; Reklama; Advertising; Communications Mix; Direct Marketing; Marketing Communication; Personal Selling; Public Relations; Sales Promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13135