Název: Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing communication within Abbott Laboratories Ltd. division of Abbott Diabetes Care
Autoři: Iblová, Mirka ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Holbová Melíšková, Iveta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Direct Marketing; Komunikační mix; Marketingová komunikace; Osobní prodej; Podpora prodeje; Public Relations; Reklama; Advertising; Communications Mix; Direct Marketing; Marketing Communication; Personal Selling; Public Relations; Sales Promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13135

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9117


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet