Název: Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Překlad názvu: Online Marketing Tools and their Effectiveness
Autoři: Lesný, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita; internet; marketing; nástroje; přínos; reklama; advertising; benefits; effectiveness; internet; marketing; tools

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52274

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264040


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet