Název:
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt a cena)
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Elements (product, price)
Autoři:
Heralová, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Novotný, Bohumil (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zhodnotit marketingové nástroje ve firmě Medin a.s., Nové Město na Moravě se zaměřením na produkt a cenu, jejich současný stav a vývoj do budoucna .The aim of this work is to evaluate Marketing Tools in the company Medin inc., Nové Město na Moravě. Most attention is paid to a product and its price, their present state of affairs and the development to the future.
Klíčová slova:
Instrumentária; marketingový mix; tvorba ceny; creation of price; Instrumentarium; Marketing Tools
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14199