Název: Rozbor prvků marketingového mixu (produkt a cena)
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Elements (product, price)
Autoři: Heralová, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Novotný, Bohumil (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Instrumentária; marketingový mix; tvorba ceny; creation of price; Instrumentarium; Marketing Tools

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14199

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10169


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet