Název: Strategická pozice značky a její definování v konkurenčním prostředí
Překlad názvu: Strategic Position of a Trademark and its Definition in the Competitive Environment
Autoři: Froňková, Tereza ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Štěpanovič, Boris (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand positioning; Dove; strategie; Brand positioning; Dove; Strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14209

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10179


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet