Název:
Marketingové strategie firmy APPLE
Překlad názvu:
The marketing strategies of the Apple company
Autoři:
Preněk, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je definice marketingových cílů a strategií společnosti Apple na základě komplexně provedené situační analýzy, jejímž výstupem je SWOT analýza. Pro praktické zohlednění nástrojů marketingu, které tato společnost využívá, je součástí práce vyhodnocení marketingového mixu vybraného produktu z portfolia této firmy. Součástí studie jsou i interpretované výsledky průzkumu trhu, který zkoumal spotřebitelské vnímání značky Apple.The main goal of this thesis is a definition of marketing goals and strategies of the Apple company on the basis of the complex positional analysis, whose output is the SWOT analysis. For purpose of using theoretical knowledge in praxis one part is devoted to the marketing instruments, which are used by the analyzed company. This part leads to analysis of the company's marketing mix of one of the product made by Apple. This thesis includes also results of the market research which was focused at the consumer reception of the brand Apple.
Klíčová slova:
Apple; design; marketing; Apple; design; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14276