Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autoři:
Lichnovská, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Bejdová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu konkrétní firmy. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření, která by pomohla ke zvýšení její konkurenceschopnosti.The aim of this bachelor thesis is to identify and describe Marketing mix tools in a chosen company. On the basis of the information and identified weaknesses to suggest possible measures to help to increase its competitiveness.
Klíčová slova:
cena; distribuce; komunikační mix; marketingový mix; produkt; SWOT analýza; marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14305