Název: Vizualizace jako jeden z faktorů prodávající produkty a služby
Překlad názvu: Visualization as one of the factors that sell the products and services
Autoři: Baumrt, Tomáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: grafický návrh; grafika; komunikace; marketing; obal; produkt; reklama; vizualizace; vizuální komunikace; vizuální prezentace; advertising; communication; cover; graphic design; graphics; marketing; product; visual communication; visual presentation; visualization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14385

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10355


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet