Název: Měření SPA v organizaci poskytující IT služby
Překlad názvu: Measuring SPA in an organization providing IT services
Autoři: Smrček, Martin ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Streit, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Help-Desk; IT podpora; Metrika; Support Point Analysis; Help-Desk; IT support; Metric; Support Point Analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14509

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10479


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet