Název: Strategie firmy Geodis při vstupu na zahraniční trhy
Překlad názvu: Corporation Geodis and its entrance to foreign markets
Autoři: Hanzlová, Pavla ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Geodis; marketingová strategie; vstup na zahraniční trhy; zahraniční trhy; entrance to foreign markets; foreign markets; Geodis; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14589

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10559


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet