Název:
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na distribuci
Překlad názvu:
Marketing Mix Tools in a Chosen Company with a View to Distribution
Autoři:
Krejčová, Pavla ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vobůrková, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat firmu Online Business System, v. o. s., a dodavatelskou společnost Herbalife. Provést analýzu nástrojů marketingového mixu organizace, zhodnotit jejich fungování v praxi, objevit případné nedostatky a navrhnout možná zlepšení pro budoucí postup organizace.The target of my bachelor's work is characteristic of company Online Business System, v. o. s. and its supplying company Herbalife. Than I analyze marketing mix tools, review working of these tools in practice, discover deficiencies and suggest possible improvement for the future period.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; marketing mix; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14728