Název:
Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard
Překlad názvu:
Hewlett-Packard - communication strategy
Autoři:
Janáčková, Alžběta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rákosníková, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Nejprve jsou v obecne části práce podrobně rozebrány jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu, následuje podpora v místě prodeje obecně a v České republice. V praktické části práce je představena americká IT společnost Hewlett-Packard, její komunikační strategie, přičemž nejvíce pozornosti je soustředěno na podporu v místě prodeje a koncept Store in Store.First part of the thesis is focused on definition of marketing and communication mix,follows definition of point of purchase and sale and the situation in Czech republic. Second part describes the Hewlett-Packard company, its communication strategy with the view to point of purchase and Store in Store concept.
Klíčová slova:
Komunikační strategie; Podpora v místě prodeje; Store in Store; Communication strategy; Point of sale; Store in Store
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15131