Název: Sponzoring jako komerční komunikace
Překlad názvu: Sponsoring jako komerční komunikace
Autoři: Mühlhans, Petr ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Vyplním zítra po státní závěrečné zkoušce, bohužel mi nepřesunuli termín a mám na učení celkem 2 dny včetně dneška. Moc děkuji za pochopení
Klíčová slova: Komerční komunikace; Sponzoring; Sport; Komerční komunikace; Sponsoring; Sport

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15188

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11158


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet