Název: Chování spotřebitele na trhu volně prodejných léčiv
Překlad názvu: Consumer behaviour in OTC market
Autoři: Jellušová, Monika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: faktory ovlivňující proces rozhodování; lékaři; osobnost; referenční skupiny; trh volně prodejných léčiv; zkušenosti a důvěryhodnost; experience and trustworthiness; factors influencing the decision-making process; OTC market; personality; physicians; reference groups

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30400

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112338


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet