Název: Využití sociálních sítí v marketingové strategii firmy
Překlad názvu: The use of the social networks in the marketing strategy
Autoři: Čapek, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Patrný, Štěpán (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; IBM; Marketingová strategie; Sociální sítě; Facebook; IBM; Marketing strategy; Social Networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30541

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112705


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet