Název: Marketingová strategie zaměstnaneckých programů ve společnosti Telefónica Czech Republic,a.s.
Překlad názvu: Marketing strategy of employee programmes in Telefónica Czech Republic, a.s.
Autoři: Bestová, Adéla ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing služeb; marketingová strategie; situační analýza; marketing of services; marketing strategy; situational analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31144

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113451


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet