Název: Podnikatelský plán a marketingová strategie vlastního podnikání v oblasti vín
Překlad názvu: Business Plan and Marketing Strategy of my own business in sales of wine
Autoři: Dragounová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: finanční plán; marketingová strategie; nákupní chování spotřebitele; podnikatelský plán; business plan; financial plan; marketing strategy; purchase behavior of a consumer

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113480


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet