Název: Web 2.0 a proměna spotřebitele
Překlad názvu: Web 2.0: Consumer Evolution
Autoři: Roučka, Jakub ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; chování; marketing; motivace; online; sociální sítě; spotřebitel; typologie; Web 2.0; analysis; behaviour; consumer; marketing; motivation; online; online social networking; typology; Web 2.0

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31724

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114100


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet