Název:
Marketing tanečného klubu
Překlad názvu:
Marketing of a dance studio
Autoři:
Adamčiková, Patrícia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Predmetom bakalárskej práce "Marketing tanečného klubu" je aplikácia teoretických poznatkov z oblasti marketingu, konkrétnejšie marketingu služieb a športového marketingu na zhodnotenie súčasného stavu marketingovej komunikácie konkrétneho tanečného klubu. Teoretická časť taktiež obsahuje samostatnú kapitolu venovanú problematike voľno časových aktivít detí. V praktickej časti je predstavený tanečný klub AT Studio Domino a jeho marketingové aktivity. Súčasťou je aj dotazník zameraný na získanie spätnej väzby od terajších členov klubu.Předmětem bakalářské práce "Marketing tanečního klubu" je aplikace poznatků z oblasti marketingu, konkrétně marketingu služeb a sportovního marketingu na zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního tanečního klubu. Teoretická část obsahuje samostatnou kapitolu věnovanou problematice volnočasových aktivit dětí. V praktické části je představený taneční klub AT studio Domino a jeho marketingové aktivity. Součástí je i dotazník zaměřený na získání zpětné vazby od nynějších členů klubu.The aim of this bachelor's thesis Marketing of a Dance Studio is to apply theoretical knowledge from the area of marketing, specifically marketing of services and sport marketing, in order to analyse the current state of marketing communication of a particular dance club. The theoretical part includes an independent chapter focused on free time activities of children and youth. In the practical part of the thesis, the Dance Studio ATS Domino is introduced along with its marketing activities. It also contains a feedback form for current members and analysis of their responses.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; služby; sport; tanec; taneční klub; volnočasové aktivity; dance; dance studio; free time activities; marketing; marketing communication; services; sport
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31873