Název: Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept
Překlad názvu: Purchase marketing strategy of Happy Day Concept
Autoři: Valentová, Klára ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing v nákupu; nákup; nákupní marketingový mix; strategické řízení; marketing in purchase; purchase; purchasing marketing mix; strategic management

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32015

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114391


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet