Název:
Marketing na internetu
Překlad názvu:
Internet marketing
Autoři:
Zelený, Martin ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Mužík, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V bakalářské práci je uvedeno teoretické pojetí internetu a marketingu, zdůrazněna potřeba marketingového mixu spolu s jeho specifiky v internetovém prostředí. Dále je představeno, jakými nástroji může internet podpořit společnosti při zpracovávání trhu a kterých marketingových prostředků na internetu při tom použít. V závěrečné kapitole jsou znázorněny socio-demografické údaje českých uživatelů internetu spolu s mediálním rozdělením trhu jak z hlediska všech médií, tak v rámci segmentu internetu.In the bachelor thesis are introduced theoretical concepts of the Internet and marketing, accented the need of marketing mix along with its specifics of the internet environment. Next is interpreted which tools can be used for marketing of firms and which marketing instruments are to be deployed. Final chapter illustrates socio-demographics of Czech internet users along with media market allocation from the perspective of all media as well as in the segment of the Internet.
Klíčová slova:
internet; Marketing; marketingový mix; web; www; internet; Marketing; marketing mix; web; www
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15568