Název: Znovuzavedení značky Nestlé Ricoré na český a slovenský trh
Překlad názvu: Relaunch of the Nestlé Ricoré brand on the Czech and Slovak market
Autoři: Nováková, Eliška ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Chybova, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Nestlé Ricoré; revitalizace; strategie; značka; brand; Nestlé Ricoré; revitalization; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15851

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11822


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet