Název:
Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis)
Překlad názvu:
Optimization and Control of the Communication Strategy of the Prescription Drug (in cooperation with sanofi-aventis)
Autoři:
Norková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Eretová, Iva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou analýzou marketingového mixu ve farmacii s detailním zaměřením na propagaci a komunikaci léku na předpis s přihlédnutím k odlišnostem v oblasti volně prodejných léků pro účel optimalizace komunikační strategie léčiv a kontroly při její tvorbě. K dosažení a zpracování cíle práce využívám metody analýzy, metody deskripce a dvou terénních marketingových výzkumů. Práce má pět hlavních částí.The thesis addresses the analysis of the marketing mix in the pharmaceutical industry with a detailed focus on the promotion and communication channels of the prescription drug. The aim is to help a company with a control and optimization of the communication strategy so that it is adapted to the new trends. The differences between the prescription drug and the over-the-counter drug in the aspects of communication, promotion and the role of branding is drawn. Several methods such as analysis, description and marketing research are used. The thesis is divided into five main chapters.
Klíčová slova:
farmacie; komunikace; léky na předpis; marketingový mix; propagace léčiv; reklama; volně prodejná léčiva; značka; communication; corporate brand; marketing mix; over-the-counter drug (OTC); pharmaceutical industry; prescription drug (Rx); product brand; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16208