Název: Analýza postavení značky Volkswagen na trhu nových aut v ČR.
Překlad názvu: The analysis of positions of Volkswagen brand in the market of new cars in Czech Republic.
Autoři: Vorobev, Vitaly ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Skočdopolová, Veronika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: auto; ELECTRE III; rozhodování; TOPSIS; vícekriteriální; WSA; car; ELECTRE III; evaluation; multicriterial; TOPSIS; WSA

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16322

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12299


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet