Název: Marketingová strategie firmy Red Bull ČR, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing strategy of Red Bull Czech Republic
Autoři: Janík, Dan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vávrová, Táňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing značky; marketingová strategie; marketingový výzkum; brand marketing; marketing research; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16323

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12300


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet