Název:
Marketingová strategie firmy Red Bull ČR, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing strategy of Red Bull Czech Republic
Autoři:
Janík, Dan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vávrová, Táňa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá teoretickými informacemi souvisejícími s problematikou marketingové strategie a marketingem značky. Dále obsahuje popis a organizaci firmy Red Bull ČR, s.r.o. samotné. V praktické části se práce zabývá vyhodnocením marketingového výzkumu zaměřeného na zjištění vlivu marketingových aktivit na změnu povědomí o značce Red Bull a zjišťováním preferencí konzumentů.Work consider theoretic information related to marketing strategy and brand marketing. There is description of Red Bull Czech Republic company and its organization in second part of work. In practical part of work is analyze of marketing research about influence of marketing activities and analyze of consumer preferences.
Klíčová slova:
marketing značky; marketingová strategie; marketingový výzkum; brand marketing; marketing research; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16323