Název: Využití sociálních sítí v marketingu - srovnání ČR a zahraničí
Překlad názvu: The use of social networks in marketing
Autoři: Mejdrová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Štrbíková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; LinkedIn; marketing; Pinterest; sociální sítě; Twitter; Facebook; LinkedIn; marketing; Pinterest; social networks; Twitter

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33423

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124629


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet