Název: CRM jako nástroj podpory marketingu
Překlad názvu: CRM as a supporting marketing tool
Autoři: DOLEŽAL, Pavel
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; marketing; zákazníci; řízení; CRM; customer relationships; marketing tool; software
Citace: DOLEŽAL, Pavel. CRM jako nástroj podpory marketingu. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23687

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-126547


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-16, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet