Název:
CRM jako nástroj podpory marketingu
Překlad názvu:
CRM as a supporting marketing tool
Autoři:
DOLEŽAL, Pavel Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce bylo popsat softwarové řešení CRM systému firmy COMPEKON s.r.o ? webový CRM software BlueJet a zhodnotit jeho přínosy obchodním firmám tento systém využívajícím. Dále zjistit, které problémy systém firmám pomohl vyřešit. Dále provést zhodnocení nákladů a výnosů v konkrétní vybrané firmě a na závěr přidat doporučení, která by zvýšila zisk firmy compekon z prodeje systému bluejet. Tyto cíle se mi podařilo splnit.The aim of this paper is to characterize software solution of CRM system BlueJet, product of the Compekon software company and evaluate its benefits for business companies which are using it. The next aim was to find out problems of these companies which were solved by using the system, conduct cost-benfit analysis in selected company and propose some recomendation for extending the profit of Compekon company.These objectives have been met.
Klíčová slova:
CRM; marketing; zákazníci; řízení; CRM; customer relationships; marketing tool; software Citace: DOLEŽAL, Pavel. CRM jako nástroj podpory marketingu. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23687