Název: Brand management vybrané značky
Překlad názvu: Brand management of selected brand
Autoři: Machová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: rychloobrátkové zboží; značka; řízení značky; brand; brand management; fast moving consumer goods

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34049

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-126596


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet