Název: Marketingová strategie značky Grom pro český trh
Překlad názvu: Marketing strategy of the brand Grom for the Czech market
Autoři: Pawlasová, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; positioning; značka; brand; marketing strategy; positioning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34290

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136354


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet