Název: Mobile marketing
Překlad názvu: Mobile marketing
Autoři: SLÁDEK, Tomáš
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; mobilní marketing; mobilní telefon; přímý marketing; direct marketing; marketing; mobile marketing; mobile phone
Citace: SLÁDEK, Tomáš. Mobile marketing. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23872

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137142


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet