Název:
Praxe product placementu v české tvorbě
Překlad názvu:
Practicies of product placement in Czech production
Autoři:
Andrle, Štěpán ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Mazal, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá fungováním product placementu v české televizní a filmové tvorbě. V teoretické části je popsána jeho role v marketingové komunikaci, jeho vlastnosti a specifika. Zároveň jsou zde jeho vlastnosti a ztvárnění znázorněny na konkrétních příkladech. Praktická část pojednává o současné praxi v ČR. Zkoumá postoje a zkušenosti odborníků na implementaci product placementu a produkci filmových a televizních děl. Pojednává o postupu implementace product placementu. Popisuje také, jak by správný product placement měl vypadat, což je následně ilustrováno na konkrétních příkladech.This thesis deals with the functioning of product placement in Czech television and film production. The theoretical part describes its role in marketing communication, its specifics and characteristics. Also, these characteristics are illustrated in specific examples. The practical part deals with the current situation in the country. It examines the attitudes and experiences of professionals implementing product placement and production of film and television works. It discusses the process of implementation of product placement. It also describes how the correct product placement should look like, which is then illustrated by specific examples.
Klíčová slova:
film; product placement; produkce; televize; film; product placement; production; television
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34556