Název: Digitální marketing a jeho úloha při oslovování mladé generace
Překlad názvu: Digital marketing and its role in reaching out young generation
Autoři: Raková, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; mladá generace; techniky digitálního marketingu; digital marketing; digital marketing techniques; young generation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34590

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-149851


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-07, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet