Název: Přínos student brand managera pro povědomí o značce
Překlad názvu: Contribution of Student Brand Manager to brand awareness
Autoři: Janík, Dan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bunčák, Alexander (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: consumer collecting; marketing; marketing research; student brand manager; consumer collecting; marketing; marketing research; student brand manager

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34895

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150156


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-07, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet