Název:
Analýza a návrh řešení specifického CRM pro vybranou společnost
Překlad názvu:
Analysis and solution proposition of a specific CRM for selected company
Autoři:
Golík, Martin ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Korábik, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce popisuje průběh projektu implementace CRM nástroje od projektového záměru po výběr vhodného řešení. Projekt je zpracováván ve spolupráci s konkrétní společností. Hlavním cílem práce je návrh řešení softwarového nástroje pro správu vztahů s obchodními partnery velkoobchodu této společnosti, efektivnější řízení a kontrola obchodních zástupců. Konečný návrh řešení je výsledkem konzultací s managementem podniku, obchodními zástupci podniku a obchodními zástupci CRM dodavatelů. Přínosem této diplomové práce je návrh CRM nástroje, který umožní nápravu problémového stavu a splnění požadavků. Přínosem je také zdokumentovaná vstupní analýza a postup výběru nástroje ve společnosti zabývající se velkoobchodem. Práce tak může být využita jako podklad pro výběr CRM i v jiných podnicích zabývajících se velkoobchodem. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje znalosti týkající se CRM nástrojů. Praktická část, která v textu převažuje, se skládá z projektového záměru, vstupní analýzy, analýzy trhu CRM a analýzy konkrétních CRM nástrojů.The diploma thesis describes the process of CRM tool implementation project from project plan to the selection of an appropriate solution. The project is a result of cooperation with specific company. The main goal is to offer a solution of a software tool for managing relationship with business partners of company wholesale, more effective managing and controlling of wholesale representatives. The final solution is a result of consultations with company management, company wholesale representatives and representatives of CRM vendors. The benefit of this thesis is a solution of CRM tool, which is capable to solve actual problems and fulfill company requirements. The benefit is also a documented initial analysis and a process of selecting CRM tool in wholesale company. So the thesis could be used as basis for selection of CRM tool in other wholesale companies. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part enlightens the topic of CRM. The practical part, which prevails in the text, consists of a project plan initial analysis, CRM market analysis and analysis of specific CRM tools.
Klíčová slova:
analýza; CRM; IS/ICT; SaaS; velkoobchod; řízení; analysis; CRM; IS/ICT; management; SaaS; wholesale
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34974