Název: Obsahová analýza inzerce v českých a německých časopisech
Překlad názvu: Content analysis of advertising in Czech and German journals
Autoři: Smrčinová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; muži a ženy v reklamě; obsahová analýza; časopis Týden a Der Spiegel; content analysis; marketing research; news journals Týden and Der Spiegel; role of women and men in advertising

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19533

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15503


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet