Název: Virální marketing na internetu
Překlad názvu: Viral marketing on the Internet
Autoři: Štverák, Martin ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: buzz; buzzmarketing; facebook; guerrilla marketing; marketing; média; viral; virální marketing; word-of-mouth; buzz; buzzmarketing; facebook; guerrilla marketing; marketing; media; viral; viral marketing; word-of-mouth marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19605

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15575


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet