Název:
Virální marketing na internetu
Překlad názvu:
Viral marketing on the Internet
Autoři:
Štverák, Martin ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce poskytuje přehled o virálním marketingu a díky němu čtenář může zjistit, zda by pro něj mohl být virální marketing (v jakékoliv podobě) tou správnou cestou. Je popsán proces, kterým se lze nechat inspirovat při realizaci virální kampaně. Práce zahrnuje analýzu konkrétního virálního webového projektu. Cílem práce je vytvořit rozdělení jednotlivých složek virálního marketingu, stanovit předpoklady, které by měly být splněny, aby byl virální marketing úspěšný, navrhnout, jak využít v oblasti virálního marketingu sociální síť Facebook a zhodnotit jednotlivé složky této služby pro možnosti propagace, provést analýzu vlastních virálních projektů a zmapovat klíčové faktory jejich úspěchu. Hlavní přínosem práce je poskytnutí základních informací o virálním marketingu, získání přehledu využití služby Facebook pro virální marketing a v analýze spuštěných virálních aplikací a z nich plynoucích poznátků.Thesis provides an overview of viral marketing. It describes the process by which you can be inspired to implement viral campaign. The thesis includes analysis of specific viral Web project. The aim of this thesis is to create a breakdown of the various components of viral marketing, to establish conditions that should be satisfied for the viral marketing to success, suggesting how to use viral marketing on social network Facebook and evaluate the various components of this service for the promotion possibilities, to analyze own viral projects and map out the key factors for their success. The main benefit of the thesis is to provide basic information about viral marketing, an overview of the use of Facebook services for viral marketing and viral analysis of running applications and their resulting knowledge.
Klíčová slova:
buzz; buzzmarketing; facebook; guerrilla marketing; marketing; média; viral; virální marketing; word-of-mouth; buzz; buzzmarketing; facebook; guerrilla marketing; marketing; media; viral; viral marketing; word-of-mouth marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19605