Název: Komparace positioningu jednotlivých produktových řad značky Concha y Toro
Překlad názvu: Positioning comparison of Concha y Toro product lines
Autoři: Topol, Jindřich ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lochman, Alexandr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; positioning; víno; značka; brand; marketing; positioning; wine

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19763

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15733


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet