Název:
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Překlad názvu:
Marketing mix of fitness Spot Centrum Budokan
Autoři:
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.The aim of this work is to describe and analyze the marketing mix and marketing activities of the fitness SPORT CENTRUM BUDOKAN with the emphasis on increasing its attractiveness and competitiveness, to identify possible deficiencies and to give a list of recommendations for the owner of the fitness, i.e. to make a proposal of a compact marketing strategy. Based on my own marketing analysis (positional analysis, SWOT analysis, mystery shopping, polling, observation and benchmarking), I have designed my own marketing strategy, which would lead to the established aim.
Klíčová slova:
analýza SWOT; benchmarking; dotazování; marketingová strategie; marketingový mix služeb; mystery shopping; pozorování; situační analýza; benchmarking; marketing mix of services; marketing strategy; mystery shopping; observation; polling; positional analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19766