Název: Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Překlad názvu: Marketing mix of fitness Spot Centrum Budokan
Autoři: Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza SWOT; benchmarking; dotazování; marketingová strategie; marketingový mix služeb; mystery shopping; pozorování; situační analýza; benchmarking; marketing mix of services; marketing strategy; mystery shopping; observation; polling; positional analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19766

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15736


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet