Název: Service Desk z pohledu statistiky
Překlad názvu: Statistical view on Service Desk
Autoři: Kabátková, Jana ; Arltová, Markéta (vedoucí práce) ; Čejp, Vlastimil (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ITIL; Metodiky řízení; Service Desk; Správa spužeb (Service Operation); ITIL; Management metodologies; Service Desk; Service Operation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19778

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15748


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet