Název: Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR
Překlad názvu: CRM Software-as-a-Service in Czech Republic
Autoři: Maňáková, Helena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analytické CRM; Cloud computing; CRM; Customer intelligence; funkcionalita CRM; operativní CRM; SaaS; strategické CRM; virtualizace; řízení vztahů se zákazníky; řízení znalostí; analytical CRM; Cloud computing; CRM; CRM application functionality; Customer intelligence; customer relationship management; knowledge management; operative CRM; SaaS; strategic CRM; virtualization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19847

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15817


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet