Název: Strategie firmy při vstupu na zahraniční trhy
Překlad názvu: International Markets Entry Strategy
Autoři: Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: expanze firem na zahraniční trhy; proces strategického řízení; volba strategie vstupu; výběr cílového trhu; entry strategy selection; international markets expansion; stategic management process; target market selection

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20002

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15972


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet