Název: Marketingová strategie hasících kapalin Novec firmy 3M
Překlad názvu: The Marketing Strategy of 3M Novec 1230 Fire Protection Fluid
Autoři: Peřina, Matěj ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 3M; marketingová analýza; marketingová strategie; 3M; marketing strategy; situational analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35577

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162276


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet