Název: Marketingová strategie společnosti Fotovýběr
Překlad názvu: Marketing strategy Fotovýběr
Autoři: Hrbková, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Fotovýběr; Google AdWords; marketingová strategie; SEO; Seznam Sklik; úprava fotografií; Edit photos; Fotovýběr; Google AdWords; marketing strategy; SEO; Seznam Sklik

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35580

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162279


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet