Název: Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích
Překlad názvu: Strategy of Hyundai Motor Company in the international markets
Autoři: Řehoř, David ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; Hyundai; strategie na mezinárodních trzích; automotive industry; business strategy; Hyundai

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35585

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162284


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet