Název:
Marketing konkrétního golfového hřiště
Překlad názvu:
Marketing of cocrete golf course
Autoři:
Krausová, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Veselý, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingem golfových služeb. Hlavním cílem je navrhnout marketingovou strategii konkrétního golfového hřiště. Před jeho realizací bylo potřeba vypracovat jednotlivé analýzy -- SWOT analýzu, analýzu konkurence a dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků. Dále byly identifikovány jednotlivé provozní náklady a výnosy golfového areálu. Při tvorbě marketingovéstrategie byl kladen důraz na oblast internetu. Navrhuje novou podobu a strukturu webových stránek, facebookový profil a reklamu typu PPC.This thesis deals with the marketing of golf services. The main goal is to propose a marketing strategy for concrete golf course. Prior to its implementation were needed to work out individual analysis - SWOT analysis, competitor analysis and survey of customer satisfaction. Furthermore, the identified individual operating costs and revenues of golf course. When creating marketing strategy was put stress on the Internet. It proposes a new form and structure of the website, Facebook profile and the type of PPC advertising.
Klíčová slova:
analýza konkurence; dotazníkové šetření; golf; internetový marketing; marketing služeb; SWOT analýza; golf; internet marketing; marketing of services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35589