Název: Marketingová a komunikační strategie divadla Viola
Překlad názvu: Marketing and communication strategy of Viola theatre
Autoři: Poláček, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Divadlo Viola; Komerční komunikace; Marketingová strategie; Marketingový mix; Situační analýza; Commercial Communications; Marketing Mix; Marketing Strategy; Situation Analysis; Viola theatre

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35613

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162312


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet